V programu ekonomski tehnik dijaki v okviru različnih strokovnih predmetov pridobivajo znanja s področja trženja. Način trženja se je danes v podjetjih bistveno spremenil zaradi razvoja interneta in digitalne tehnologije, ki pomembno vpliva na način življenja in nakupne navade potrošnikov, s tem pa tudi na trženje v podjetjih.
Podjetja zato potrebujejo strokovnjake na področju digitalnega trženja, ustrezno izobraženih kadrov pa še vedno primanjkuje. Pomembno je, da se dijaki že v srednješolskih programih seznanijo z osnovnimi znanji in zakonitostmi na področju digitalnega trženja in pridobijo tudi praktična znanja za nove potrebe na trgu dela.
Pomoč pri pridobivanju teh znanj je naši šoli ponudila digitalna agencija Spletnik(https://spletnik.si/domov.html), ki je deluje na področju izdelave spletnih strani in spletnih trgovin, izvaja optimizacijo spletnih strani ter PPC oglaševanje (Google Ads oglaševanje in Facebook oglaševanje). Našim dijakom nudijo možnost uporabe njihovega urejevalnika za izdelavo spletnih strani, spletne trgovine in e-poštnih oglasnih sporočil. Na ta način bodo našim dijakom omogočili, da že tekom šolanja pridobijo kompetence in praktično uporabna znanja, ki jim bodo izboljšala njihove možnosti pri iskanju zaposlitve.