V projektnem tednu Raziskava trga, ki se tradicionalno odvija v 3. letniku ekonomskega tehnika, smo raziskovali navade kupcev v nakupovalnem centru. Ugotavljali smo, kaj ljudje kupujejo, kateri so razlogi za nakup, koliko so pripravljeni plačati za blago, kaj odločilno vpliva na njihov nakup, na kaj so najbolj pozorni, zakaj …
Dijaki smo s tem pridobili ogromno znanja s področja raziskave trga, naučili smo se sestaviti ustrezen anketni vprašalnik, pridobili izkušnje dela na terenu in kasneje tudi obdelovanja anketnih vprašalnikov. Veliko dela smo imeli tudi z urejanjem pridobljenih podatkov, interpretacijo le-teh in tudi s pisanjem poročila.
Najtežje nam je bilo, ko so ljudje odklonili izpolnjevanje ankete. Ker sedaj vemo, koliko truda je vloženega v dober anketni vprašalnik, smo si bili enotni, da bomo od sedaj vedno rešili ponujene anketne vprašalnike.
Profesorice so bile z našim delom zadovoljne, vsi skupaj pa smo se na koncu strinjali, da bi marsikaj izpeljali drugače, če bi se zadeve lotili še enkrat.
Pridobljeno znanje bomo uporabili v 4. letniku za pisanje projektne naloge pri 4. izpitni enoti.